2-12-11 Lekker kort

2 december 2011 - Upper Hutt, Nieuw-Zeeland

We zijn vanmorgen opgestaan en na ons ontbijtje heb ik nog even alle zaken voor de blog van de vorige dag moeten doen dus daar was ik wel even zoet mee.

Evengoed nu lekker makkelijk, want we hebben nog een rondwandeling in Picton gedaan zijn om 1200u de retourtocht gaan boeken. Gingen inchecken en we zaten om 1400u op de boot. Vertrokken om 14.30

En hebben tot 1800u op de boot gezeten. Een aardige ruk, maar de uitzichten in Marlborough sounds waren prachtig. We werden eventjes zelfs gevolgd door dolfijnen. Kon er helaas geen foto van maken.

We staan nu in Upper Hut op het Noordereiland op een camping. Verder spreken de foto's voor zich die me de stad is Wellington.

Deze keer dus lekker kort. Vanaf morgen valt er waarschijnlijk veel meer te beleven.

O ja we hebben wel netjes dopperwtjes met worteltjes en aardappelen gegeten Gezond hé.

Groetjes daar we hebben het hier 25 graden op het ogenblik dus dat is wel afzien.

Seeya.

 

 

Foto’s

1 Reactie

  1. Debora:
    4 december 2011
    25 graden??!! Ik ben niet jaloers hoor!!! hihi..

    Doperwten/wortelen en aard, lekker hollandse kost! Goed bezig mannen!

    X