Aangekomen in Singapore

15 december 2011

We zitten nu in de hal te wachten op onze vlucht. Om even de tijd te doden zit ik nu de reislogger bij te werken. We hebben een vrij goede vlucht gehad. We hadden flink wat turbulentie, maar dat mag de pret niet drukken. Proberen nu nog niet te slapen, want dat spullen we voor het vliegtuig bewaren. Jan wordt al flauw van de rustgevende pianomuziek op de achtergrond. Maar ach nog 3uur ongeveer en dan gaan we weer de lucht in.

Doegie.

1. Iris:
    15 december 2011
    Ik wens jullie een goede vlucht naar huis, Het zal weer even wennen zijn aan al die regen, kou en wind.

We hebben erg genoten van jullie berichtjes en hebben zo ook een klein beetje het vakantiegevoel meebeleefd.

Goede reis en tot snel,
    Iris
  2. Pieter:
    Goede reis terug !!!!
  3. Christa:
    15 december 2011
    Nog even en dan alweer thuis! Wat ging het snel zeg. Goede reis terug en tot snel.
    X Christa
  4. Manon:
    15 december 2011
    Ik hoop dat het wachten een beetje meevalt en dat jullie een rustige vlucht terug hebben. slaap lekker straks (hoop ik)en tot gauw!

Groeten van Manon
  5. Gerlof:
    15 december 2011
    goed tehoren dat jullie weer op de terugweg zijn.
    wel een beetje jaloers dat jullie daar geweest zijn en zoveel dingen hebben gezien.
    zijn een paar keer bij jikke geweest, die vindt het wel heel spannend.
    goede reis en tot over een dag of wat. groet g&g
  6. Mariska:
    15 december 2011
    Wat jammer dat het er alweer op zit!!
    Ik heb genoten van alle reisverhalen!!!

Goede reis terug gewenst!!!

Groetjes, Mariska
  7. jikke:
    Geniet van dit laatste stukje van julie vakantie. Oant Moarn Jikke
  8. Debora:
    Hee avonturiers,

We wensen jullie een hele fijne reis terug met veel mooie herinneringen op zak!

Tot volgende week!
    X Debsie
  9. Maartje en Ilja:
    17 december 2011
    Ha mannen,
    Inmiddels zijn jullie hopelijk weer veilig thuis na de 'supertrip' ;). Wij zitten nu in Christchurch en morgen vertrekt onze vlucht naar Auckland. Jammer dat we elkaar net mis zijn gelopen, maar we zien jullie in NL weer!!! (Dan maken we mosselen).
    Liefs Ilja en Maartje