Welkom!

22 oktober 2011

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

4 Reacties

  1. kirsten:
    22 oktober 2011
    Haai papaa

    Heeel veel plezier in nieuw zeelandd!!!!
    en maak superfoto's want Kirsten zal voor julliee een superfotoboek maken
    Heel veel plezier en ik hoop dat je een kiwi ziet en een orkaaa!!!!

    xxiess kirstenn(L)
  2. jan J:
    6 november 2011
    we gaan natuurlijk heel veel foto,s maken
  3. harold:
    13 november 2011
    alvast een goede reis en ga op zoek naar de walvis haai en filmen maar.
  4. kirsten:
    15 november 2011
    hoi pap

    ik hoop dat je een leuke reis krijgt en veel foto's maakt voor in het boek met verslag!!!!!

    xxxies britt