Wauw , blij weer van jullie te lezen . wat gaat het snelde dagen vliegen om,hier ook.de groeten voor Henk en Aaf,die dit waarschijnlijk wel lezen en natuurlijk de fam. Plenter. Voor allemaal een dikke knuffel Jikke
kirsten:
11 december 2011
het zijn nog steeds een van mijn lievelings-dieren.
even wat informatie over snowboarden....>>>> ik heb heel veel weer geleerd en ik had thijs een aardige jongen alleen de laatste paar minuten waren niet zo ik viel en hij viel mee en brak zijn vinger dus volgende week geen thijs.... mama had een telefoontje gekregen van hun om het te vertellen en te vragen of ik wel kwam maar natuurlijk kom ik en jij gaat mee( moet mee )
even wat informatie over snowboarden....>>>> ik heb heel veel weer geleerd en ik had thijs een aardige jongen alleen de laatste paar minuten waren niet zo ik viel en hij viel mee en brak zijn vinger dus volgende week geen thijs.... mama had een telefoontje gekregen van hun om het te vertellen en te vragen of ik wel kwam maar natuurlijk kom ik en jij gaat mee( moet mee )
XXXIES britt